Search Our Site

Τα social media είναι πλέον στη κορυφή των προτιμήσεων μεγάλων εταιρειών με σκοπό την προβολή της επιχείρησής τους και την αύξηση του πελατολογίου τους. Οι περισσότερες απο αυτές χρησιμοποιούν τα social media για να πετύχουν τους εταιρικούς τους στόχους.

Σύμφωνα με έρευνα του LinkedIn, η συντριπτική πλειοψηφία των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων στρέφονται προς τα social media για ανάπτυξη. Συγκεκριμένα, τα social networks χρησιμοποιεί περίπου το 81% των μικρομεσαίων επιχειρήσεων ενώ το 94% εξ αυτών το χρησιμοποιεί αποκλειστικά για σκοπούς marketing.

Τα social media φαίνεται να είναι ακόμα πιο σημαντικά σε ραγδαία αναπτυσσόμενες εταιρίες (startups κλπ.), καθώς από αυτές που συμμετείχαν στην έρευνα (16% του συνολικού δείγματος), το 91% δήλωσε ότι τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης βοήθησαν στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand τους (brand awareness), ενώ το 82% είπε ότι τους βοήθησε να συγκεντρώσουν νέα leads. Ταυτόχρονα, τα τρία τέταρτα των αναπτυγμένων επιχειρήσεων αύξησαν το budget που αφορά τα social media τον χρόνο που μας πέρασε.

Ξεκινόντας μια social media καμπάνια είναι απαραίτητη η προσέγγιση του κοινού και η συνεχής επικοινωνία μαζί του. Τα  μέσα κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιεί το κοινό στο οποίο απευθύνεται η επιχείρηση είναι και εκείνα με τα οπόια  πρέπει να ασχολείται  η ίδια.

Στόχος  των social media είναι η διάδραση με τη κοινωνία. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο κρίνεται απαραίτητη η επικοινωνία  της επιχείρησης με το κοινό της. Άλλωστε,  το κοινό είναι εκείνο που θα οδηγήσει την επιχείρηση στην επίτευξη των στόχων της και ο στόχος δεν είναι μόνο η πώληση αλλά και η οικειότητα του προιόντος με το μελλοντικό ή και τον ήδη υπάρχων  πελάτη. Μια επιχείρηση που εξασφαλίζει  καθημερινή επικοινωνία  με το κοινό της  και ενημερώνεται συνεχώς για τις ανάγκες του είναι πολύ κοντά στην επιτυχία της social media καμπάνιας.

μείνε ενημερωμένος

συμπληρώστε μια έγκυρη διεύθυνση email